Cattas liv och tankar

Finfin dag!

Publicerad 2010-04-09 22:58:19 i Allmänt,

Gick ju strålande det där! Mys med stora barn hela dan! Liten mycket nöjd hos Naimy o farmor, bara myspys! Bio med Anna, Emma O Affe, såå trevligt!! O sedan gomiddag hos Naimy efter bion, perfekt! 
Som final på kvällen: Solsidan med ett glas rött o kärleken! Himla härlig dag minsann!!

 O imorgon ska det säljas barnkläder för fulla segel!!



   

O nu dax att svara på lite frågor :-)

Carro: Lisa blir sex (!!!!!) månader den 20:e, hur nu det gick till....

Cajsa: Filmen får...... Fyra solar! Mamman grät (som vanligt) o skrattade bitvis högt åt tokroliga skojigheter..

Ann: Japp! Du hade röda blommiga!! Har det dokumenterat, du var så himla fin :-) Det var tider det, Fridhemsgatan by night!!! Jösses vilken tur att vi blivit såå vuxna o förståndiga nu.... 



Kommentarer

Postat av: Denise Ännu en mammablogg!

Publicerad 2010-04-09 23:36:45

sv: Men 24 är ju en bra ålder det med :) du har ju 3 barn och är 35, det är ju ändå lite ungt :)) Jag sitter jag funderar lite på en sladdis jag med, men sambon min vill ha 3 sanbba haha :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela