Cattas liv och tankar

Fredagkväll!

Publicerad 2010-04-23 17:55:15 i Allmänt,

Ikväll blir det värsta partyt! Coolaste lilla chica dressen är på o håret i trendig frisyr o luktar gott! Sippar Champagne o äter söta jordgubbar, så bubbligt o härligt! Solen lyser nu då jag sitter på balkongen o allt är fullkomligt underbart!!!

Pladask! Tillbaka till verkligheten...

Snöar ute, sitter med pippilotter i brist på frisyr o har en gammal klänning på mig i brist på något annat helt o rent... Luktar inte speciellt gott heller om man inte har en fallenhet för bebiskräks o matrester...

Men det blir iaf liiite mys! Ska smaska lite räkor o pimpla lite billigt vitt vin med finaste kärleken! Inte fy skam det heller!

Kommentarer

Postat av: Märta

Publicerad 2010-04-23 18:51:20

Räkor och vitt vin med kärleken går inte av för hackor det heller! Hoppas kvällen blir riktigt skön! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela