Cattas liv och tankar

Härna heeeela dan!!

Publicerad 2010-04-06 21:09:38 i Allmänt,

 

Lämnade Y-et o behövde kaffe redan efter de första milen
 innan Byerast tänkte jag kasta barnen ur bilen... 



Så här söta kan de också vara,
mina tjejer som egentligen är riktigt rara



På plats innan öppning, inte hänt många gånger
väntade i bilen o lyssnade på massa konstiga sånger



Förvånad liten provade kundvagn, premiär minsann!
O nu fanns ju massor att se och ta om man kan...



Mötte upp finaste Jalabarna i Härnösands stad
De var aningen sena o Jannice var inte glad
Plånboken var borta, heeelt försvunnen skyllde hon på
men passet var med (trodde nog hon över gränsen skulle gå...)



Nöjd liten brutta såg bara ryggen på stora barn som hela tiden  försvann
de sprang o sprang o hade riktigt skoj hela dan minsann!
 

 

Jobbigt, jobbigt, jobbigt att passa barnen ute på främmande vidder..
Nej det blev en mysig dag med kaffe, kaka o en massa busigt jidder

 

Glada brudar längtar till Liden nu
så då far vi hemåt, alla sju!!

 

Dagens bästa köp, sånt som verkligen gör mej glad!
Rengöringsdukar o en massa mörk choklad!!



Kommentarer

Postat av: Emmas Utsikt

Publicerad 2010-04-06 21:15:51

Hejan, tack för besöket. Vilken skojig blogg du har. Massor av ironi og gulliga ungar. Det gillar jag!



ha en skön kväll!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela