Cattas liv och tankar

Jahapp...

Publicerad 2010-04-17 14:18:48 i Allmänt,



Nu har farmorn hämtat lilla Lisa... De ska umgås ända tills imorgon!! Känns supermärkligt! Men det kommer säkert att gå alldeles lysande, för dem iaf.... Är lite fjantigare nu än då Ida o Gurra var liten märker jag.. Vet inte riktigt vad jag ska ta mej för nu, fick så mycket tid över hux flux. Tvätten är snart undanstökad o middag blir det hos Jörgen o Nettan där det vankas grillning, säsongspremiär minsann!! Jörgen o Martin ska iväg o på Whiskeyprovning sedan så jag o Nettan får klara oss själva.. O det går helt säkert alldeles förträffligt!! Har ju det vi kan pyssla med........Damdamdamdam.... Snart tjejpaaaaaarty!!

  Känns ju inte direkt aktuellt att sätta sig på balkongen med ett glas rött heller...

Härligt att det kommer mer snö!!! Eller inte!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela