Cattas liv och tankar

Kjolen på rätt plats imorgon!

Publicerad 2010-04-27 19:39:06 i Allmänt,

Imorgon vankas det BRÖLLOP! Ska bli himla kul! Älskar att gå på bröllop!! Hoppas dock att det inte blir som på ett bröllop i Tynderö för två år sedan........

Hade som vanligt tokbråttom o var sent ute. Sladdade in hos bekanta som bor granne med kyrkan o bytte raketsnabbt om där. Tanken var egentligen att vi skulle hinna dit vi skulle sova ute hos Martins mormor o fixa till oss där, men tidsoptimister var vi o så det sket ihop sig... I alla fulla fall så gled vi in på kyrkogården strax innan alla skulle gå in i kyrkan..Puh! Vi hann!!  Eftersom vi ENDAST kände själva brudparet så tänkte vi lite försynt smita in o sätta oss i kyrkan o hoppa över minglet... DÖM om min förvåning då en vilt främmande människa springer fram till mig o rycker mig i armen precis då vi sneddat över gården o ska gå in i kyrkan...

"Psst.. PSST!!! Kjolen... KJOLEN!!!"

MIN kjol hade hakat upp sig innanför trosorna. KUL... Rödare än rödast tog vi plats i kyrkbänken o tror bruden senare fick ett skrattanfall då hon hörde talas om min fadäs.. Kul att man kunde glädja NÅN...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela