Cattas liv och tankar

Lördagkväll, vilken härlig kväll!

Publicerad 2010-04-11 09:46:56 i Allmänt,

Hade en supermysig dag med Anna-Karin o lille Bill på loppis i Matfors, inga stora förtjänster direkt men gofika o lunch o en massa surr med finaste Anna-Karin är inte helt illa det heller! Riktigt, riktigt skoj! Nästa gång blir det ett glas vin på uteplatsen!!



Go Bill!!

Hade sedan förmånen att bli bjudna på middag uppe på Jala, fantastiskt lämpligt! Solen fullkomligt öste ner värme o positiv energi på oss då vi klackade bort! Lisa fick genast en kavaljer som gärna var vid hennes sida heeela tiden! O hon var så lycklig över det o som grädde på moset fick hon premiäråka gåstol! En helt ny värld öppnades plötsligt för hennes ögon!! Skitkul!! Fick supergod mat o ett par glas vin. Jag o Lisa klackade hem kl 00 o då hade hon sovit sedan 20.30. Hon vaknade inte då jag lyfte henne från vagnen till sängen utan fortsatte sova till 3, käkade då o sov sedan till 7.15. Skönt! Pappan dök in vid halv fem och fick den stora äran att byta bajsblöja direkt på morgonkvisten!

 



Mys!!


   

Självklart vill alla vara med på bild!!

Kommentarer

Postat av: MammaKarin

Publicerad 2010-04-11 10:33:36

Måste bara hålla med!!!

Fattades bara 2 saker... Lilla Lisa och lite viiiiiin:) Kram

Postat av: Magda

Publicerad 2010-04-11 12:06:16

Men du! Vilken underbar bild med barnen på altanen! Är det hemma hos er? Supermysigt ser det ut iaf!!

Postat av: Catharina

Publicerad 2010-04-11 13:45:08

Magda: Inte hemma hos oss, utan hemma hos våra vänner som bor i samma by. Himla fin utsikt va? :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela