Cattas liv och tankar

Meeeen!!!

Publicerad 2010-04-15 22:39:09 i Allmänt,

Visst, jag har ondat o varit avis, rätt bedrövlig faktiskt! Ja tom rätt mycket avis faktiskt.. O tyckt att det är väl förfärligt orättvist att inte vi ska fara till London o möta våren! Men nu TYCKER jag att Mia o Tomas verkligen ska få komma iväg på sin hett efterlängtade Londontripp! Hade väl aldrig kunna drömt om att en vulkan på ISLAND ska kunna sätta käppar ihjulen!

Så nu står jag på balkongen o försöker mota molnet, jag blåser o vevar men det närmar sig ändå.. Håller alla tummar o tår för att det ska lösa sig innan lördag!!! Hoppas, hoppas, hoppas! För det är ju er såå himla väl unt att få komma iväg!



Bilden norpad från Mias blogg....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela