Cattas liv och tankar

Min kompis kompis..

Publicerad 2010-04-01 19:09:02 i Allmänt,

Jag har en kompis som har en kompis som har en kompis, ja ni förstår.. Han gillar att retas.. JÄTTEMYCKET! Lyckades reta en som jag känner rätt väl riktigt ordentligt idag, o eftersom det var en tjej han retade så blev det riktigt lustigt att se. Redan som elvaåring kan hon få denne MAN att skruva på sig som en skolpojke o skrapa med foten i golvet o känna sig sååå himla obekväm o få en klump i magen! Hehehe! Takterna sitter i, blir nog bra då hon blir stor den där tjejen..

O ett HETT tips; på en ELVA-årig tjej funkar INTE samma trix som på en SEX-årig pojke...

Kommentarer

Postat av: Retstickan

Publicerad 2010-04-02 10:21:50

Det gåtfulla folket.Ena stunden är allt jättekul, andra katastrof. Och som kille blir man ett frågetecken och undrar vad som hände...:-)

Men det borde finnas en lag om att man inte får använda "the force" innan 18 års ålder...;-)

Postat av: Eva

Publicerad 2010-04-02 10:59:10

Hahaha! Jag kan se det framför mig... :-) Glad Påsk!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela