Cattas liv och tankar

Myslunch!

Publicerad 2010-04-16 13:34:06 i Allmänt,

Klackade bort på Wärdshuset o käkade som vanligt en förträffligt god lunch! Som sällskap fick jag en hel hög med härliga brudar, supermysigt!! Misstänker att T är väldigt långt borta på jobb eftersom vi var såå många brudar vid bordet o det inte satt nån tupp ibland oss!! O precis idag så luktade ALLA jordgubb! O JÖSSES vad vi har pratat mycket idag! Bara skvaller o sex o sånt, såklart! Som brudar alltid gör! Speciellt då de är ensamma..... ;-) o det är även då vi brukar ha kuddkrig i småtrosorna o bara hoppa runt o fnittra! Så är det!

Träffade på en liten födelsedagspojke oxå, söt Liam fyller FYRA år idag! Hurra för honom! Lille Leo uppvaktade Lisa flitigt o vill det sig kan det nog bli en kommande romans det där... För oj va mycke klappar o smek hon fick av lilleman!! Fin!!

 

Kommentarer

Postat av: Johanna - mamma till Leia

Publicerad 2010-04-16 17:12:34

Sv: Jo, jag tycker redan det är kul att gå tillbaka o se hur man levde för några månader sen. :) hihi.

Postat av: Jordgubbsälskar´n;-)

Publicerad 2010-04-16 22:14:48

Kände när jag for i morse att jag borde ha stannat hemma. Och är det nå´t kuddkrig planerat i helgen så kan jag tänka mig att ställa upp som domare...;-)

Postat av: Nettan

Publicerad 2010-04-16 23:14:48

Ja, tack för idag och vi ses imorgon!!! Ta med papper och penna för då ska det skrivas listor minsann!! Kanske det blir lite kuddkrig också - man vet aldrig;)

Postat av: sara

Publicerad 2010-04-17 07:54:40

Supermysigt, men kommer vara nervös som sören när det väl är dags hihihi

Postat av: Heleena

Publicerad 2010-04-17 10:01:22

Kul med tjejsnack! Jag ska ut om en månad med gamla tjejgänget från gymnasiet och det ska bli riktigt kul, har liksom inte varit i väg på något sedan över ett år tillbaka så det är verkligen på tiden nu :)



Fortsatt trevlig helg!



Kram Heleena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela