Cattas liv och tankar

Oj vad vi hunnit med!

Publicerad 2010-04-18 21:47:55 i Allmänt,

Startade dagen med lite sovmorgon o långfrukost, for sedan o hämtade upp Lisa som haft det jättebra hos farmor o B-O! Skönt att allt gått bra!! Inte utan att man oroar sig lite trots att man vet att det är klart det går bra!

Efter det blev det kalas i Bredsand hela em, många skratt o stod för dagens tavla helt själv! Totalglömde att syster bodde där o berättade vitt o brett för alla om planerna med tjejfesten... GAH!! Ibland är man blond o ibland blondare! Syster har nu ålagts högsta sekretess o jag ska var totaltyst fram emot 15 maj...

Kvällen har stått för det heliga i helgen, varit i kyrkan o sett körens jubiluemskonsert! Lidens kyrkokör fyller 100 år i år! Inte illa pinkat! Dock var det ingen av ursprungliga kördeltagarna med, inte inne i kyrkan iaf.. Men en o annan kan säkert återfinnas strax utanför o en bit ner.......
 
De var jätteduktiga! O det var även Lisa som var exemplarisk under den en o en halvtimmes långa konserten! Hon diggade skarpt att alla pratade med henne o att de bjöd på sååå färgglada karameller som hon fick äran att få papperet från...

 



    



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela