Cattas liv och tankar

Så konstigt!

Publicerad 2010-04-14 09:57:08 i Allmänt,

Vi är fem i vår familj.. Varav en bebis.. I hallen är det ungefär SJUHUNDRASEXTIOTVÅ skor för tillfället.. Rätt Märkligt.. Hänger även ca FYRAHUNDRA jackor, tjogtal kepsar, mössor och vantar.. Oxå Märkligt.. Dessutom så är det ungefär FYRA kubik grus/sand/småsten/storsten i trappen!! Anmärkningsvärt Märkligt eftersom ingen SKA gå upp med skor nu...

Måste vara samma osynliga inneboende som dräller dammråttor omkring sig som äger alla de här grejorna....

Säkert den som äter upp allt godis oxå.. Så är det nog... Rackare!!

Kommentarer

Postat av: FLOOSAN

Publicerad 2010-04-14 11:59:52

vi har samma bekymmer här med. Han jag missat att de bor 100 pers till här hemma?

Postat av: Marih

Publicerad 2010-04-14 13:22:47

Ny bloggadress from idag! Kommer succesivt sluta med den nuvarandra. Maila mig för att få den nya adressen!

Postat av: sandra med tre ungarna

Publicerad 2010-04-14 15:28:26

Känner igen det där, hihi!

Postat av: anettet

Publicerad 2010-04-14 22:00:02

tror jag känner två som är skyldig till detta.....fast de är gulliga o söta

Postat av: Lena

Publicerad 2010-04-15 08:47:51

Samma här hemma också. Kanske man ska starta ett loppis=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela