Cattas liv och tankar

Sömn är underskattat..

Publicerad 2010-04-04 23:04:14 i Allmänt,

Efter en vecka med obefintlig sammanhängande sömn känner man sig som en disktrasa i kropp o själ.. Soltimmarna o kvalitetstiden på dagarna har varit guld värda då nätterna mest bara gör en mer eller mindre deprimerad. Tycker naturligtvis synd om liten bebis som varit sjuk men tycker faktiskt aningen synd om mej själv oxå som inte får sooooova! Har varit bortskämda med sömn så det är en omställning då man måste vakna var o varannan timme och att ha en bebis som faktiskt gråter i timmar på nätterna..

Men vi ser ljuset nu o hoppas att det blir lite lugnare inatt för hon mår faktiskt bra nu.. O inatt har M sagt att han ska kliva upp då hon vaknar..

Han är så himla rolig min kille! ;-)

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-04-05 18:33:12

Hoppas ni får en bra natt. Man blir verkligen helt konstig när man inte får sova...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela