Cattas liv och tankar

Uppvärmning

Publicerad 2010-04-22 09:25:31 i Allmänt,

Nej!Nej! Akta! Akta! Nej! Nej har jag sagt! Stäng av datorn. Stäng av datorn! STÄNG AV DATORN!! Borsta tänderna. Borsta dina tänder, inte mina!! Inge bråk nu! Klart lillebror ska vara med, annars blir hans pappa arg, låt han få som han vill för GUDS SKULL....Nu! Nej! Sov! Sov! SOV!!! (inte under mitt täcke pojk!!)

Ikväll ska jag vara fembarnsmamma...... För vissa ska till Åre o gå på glassig restaurang o studsa runt på After ski.. Orättvist! Men TÄNKER INTE onda mer om det.. för då förvandlas väl Åreskutan till vulkan oxå...

Kommentarer

Postat av: Pappan

Publicerad 2010-04-22 10:29:10

Haha:-) E frågade så sent som i morse om han måste vara med M heeeelaaa tiiiden,kände hur jag var på väg att säga:men det handlar ju bara om några timmar per dag...men ändrade snabbt till: Det får Chatarina avgöra... Duktigt va?;-) (Men jag ser ju helst att han får vara med,och att han slipper sova ensam;-) )

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela