Cattas liv och tankar

Längtar....

Publicerad 2010-08-31 21:11:47 i Allmänt,

 

Liten är hos farmor ett par dagar eftersom jag pluggar och pappan jobbar... SÅ TOMT! Van att hon finns här! Vet att hon har det superbra men längtar verkligen tills imorgon då jag ska hämta hem lillhjärtat igen!!!

O imorgon kommer även de stora hjärtana hem efter sin pappavecka!! Längtar där oxå! Så imorgon blir det massa mys och kramar att ta igen!!! Kärlek!!

 

Tomt pojkrum, tomt flickrum... Gissa vem som bor vart......

Kommentarer

Postat av: Magda

Publicerad 2010-08-31 22:20:37

Tror det är flickan som har blå gardiner och pojken gula- visst då?



Kul med bilder på ditt hem! Ha det mys imorgon!

Postat av: Frida - blivande mamma

Publicerad 2010-09-01 07:54:03

Förstår att det känns tomt! tur dom kommer snart :)

Postat av: Alexandra

Publicerad 2010-09-01 12:26:07

Åh förstår att det känns tomt. men tiden går fort och desto roligare blir det då. :-)



KRAM

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-09-01 13:25:15

Men imorgon får du glömma att va saknad e å bara mysa! :))

Postat av: KIKKI

Publicerad 2010-09-01 15:32:57

Tack så mycket :D:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela