Cattas liv och tankar

Mammatyper....

Publicerad 2010-08-21 20:07:33 i Allmänt,



1. Ambitiösa mamman... Ordnar, fixar och ställer. Inget lämnas åt slumpen, fixar maten, tvätten och drinkarna. Samtidigt... 

2. Engagerade mamman. Sportar med barnen och uppmuntrar till aktiviteter och bus! Här ställer hon plikttroget upp som badmintonnät.....

3.  Rosémamman.. Sitter gärna i sandlådan med de minsta och gräver. Åtminstone om roséglaset ständigt är påfyllt..



Någon som törs chansa vart jag är? Sviiiinsvårt!!

Kommentarer

Postat av: Milliz

Publicerad 2010-08-21 21:59:12

Hahahaha! Du är ju för rolig du! =D

Postat av: Malla

Publicerad 2010-08-21 22:07:49

haha! :D jag r då lätt nr 3. Och 3. Och 1. :P

Postat av: N

Publicerad 2010-08-21 23:09:01

Hur gör du för att vara på tre ställen samtidigt?! Fotot måste gått igenom ngn sorts redigering innan det lades ut;)

Postat av: Cajsa

Publicerad 2010-08-22 13:47:34

Hahahahahaaaa...du är underbar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela