Cattas liv och tankar

Sjukling...

Publicerad 2010-08-24 12:41:39 i Allmänt,

Stackars mamman lilla Lisa!! Snorig, tokhosta och superduper gnällig! Sovit skräp inatt och idag har hon bara slumrat till för att vakna igen av skithostan...

Kan säga att det är lätt att bli en sämre sorts mamma då man är trött som en gnu och liten bara gnäller..Så idag blir det inte mycket gjort, hålla oss båda någorlunda nöjda känns som prio ett..

 

Arg som ett bi och sur som ättika... Men söt och go ändå såklart!! Love!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela