Cattas liv och tankar

Slut som artist..

Publicerad 2010-08-27 22:00:00 i Allmänt,

 


Efter en vecka med skruttig Liten så känner man sig rätt tom på energi.. Det enda som har varit ok här hemma är att sitta i knä eller bli buren.. mysigt ett tag men blir rätt tröttsamt i längden då man vet allt som ska/borde göras..och svårt att ignorera då det helt säkert, och dessutom inom en snar framtid, kommer att utvecklas nya stammar av gigantiska dammråttor och silverfiskar.

Så idag har jag bakat, städat (vräkt de största råttorna o fulaste fiskarna..) och tröstat knyttet... For sedan till Birsta en sväng på em med stora barn och Liten för att styla upp dem inför nästa helgs bravader....
TACK GODE GUD så mötte mamma upp oss, bjöd på fika och tog med Liten hem så jag och Stora fick strosa i lugn och ro (eller vad det nu kallas då man springer som en TOK från affär till affär...).

Tack tack tack tack tack!!

Nu ikväll blev det sallad med Halloumi, kallrökt skinka och basilikadressing.. Och ett glas rosé! Såklart! Helg igen!

Kommentarer

Postat av: Ville

Publicerad 2010-08-27 22:24:26

SKÅL!

Postat av: Malla

Publicerad 2010-08-28 08:06:37

Ja det blir jobbigt när man ska bära hela tiden :(

Skål i efterskott :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela