Cattas liv och tankar

Vad ÄR det med barn ( o karlar...) och tv-dosor??!!

Publicerad 2010-08-25 18:26:41 i Allmänt,



Slår vad om att det sitter någon liten magnet i de små barnhänderna som gör att de dras till tv-dosorna.. O de MÅSTE vara fullt fungerande! Gammalt avlagt skit räknas INTE! Sånt lämnas utan intresse, mycket märkligt...

( Kan tänka mej att dosfixeringen är rakt nedärvd ifrån lilla damens fader som oxå prisar denna dosa mycket högt! En kall öl i ena handen och dosan i den andra, o hade han haft en tredje hand så förstår ni vart den hade varit.. )

Kommentarer

Postat av: Alexandra

Publicerad 2010-08-25 19:49:38

hahaha. Ja det är något speciellt med tv-dosor. :-)

Postat av: Carro - mamma till Noel

Publicerad 2010-08-25 20:02:08

Haha, ja.. rätt sjukt egentligen vad det verkar stämma in på alla barn och just det där med fungerande dosor. Noel har säkert en tre dosor som lagt av och han får leka med, men de är inte alls lika intressanta. trots att man står och trycker på dem mot tvn och gör sitt bästa för att lura dem att det är "rätta varan", så går de inte på det.. rackarns ungar :b

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela