Cattas liv och tankar

I min väska

Publicerad 2010-02-25 21:04:22 i Allmänt,

Läste några modebloggar en dag, bara för att jag är så vansinnigt modemedveten! Eller inte! Det var egentligen för att jag är nyfiken på hur de kan ha flera TUSEN läsare VARJE dag! Tänkte att då måste de ju skriva otroligt spännande saker...MEN sidu så var det inte! Tyckte inte jag nu då o det räknas kanske inte egentligen eftersom jag är så mycket mer trendig än alla andra.. Men en av alla de här bruttorna hade iaf fotat sin handväska med alla attiraljer i, o det tyckte jag var en himla rolig grej! Den var fylld med coola prylar som Iphone, trendigt smink, digitalkamera, mobil o nåt flashigt modemagasin. 

Så här kommer min väska!!!




Den trendiga bagen är från förlossningen (gratis är bra!) och innehållet är:

*Blöja från Libero (absolut nödvändigt som småbarnsmamma att ha med!)
*Extra napp (se föregående parantes)
*Tvättlappar (se föregående parantes...)
*Idomin (bra mot PRECIS allt från röda små bebisrumpor till att få lite hippa läppar ala afterski..)
*La ditt en parfym oxå, tänkte att då ser det kanske lite roligare ut o så kan den faktiskt vara bra att dölja den värsta lukten av bebiskräks med!

Som synes är det mitt tredje barn, vid första barnets födelse packade man med allt som kunde tänkas behövas o lite till...

Kommentarer

Postat av: Mariana

Publicerad 2010-02-25 21:21:22

Heeelt störtskön väska!! :-) Tro vi struntar i dedär modebloggarna.. (spott o frääs) Hoho..

Aaah, vi ses uppe på Skälsjön då va? Skoj Skoj!! :-)

Postat av: Singelmamman

Publicerad 2010-02-26 12:19:23

Själv hittade jag nappar i min väska flera år efter att mina ungar slutat med napp. Och servetter har jag alltid för många av, typ bra-att-ha-ifall-att...

Postat av: magda

Publicerad 2010-02-26 12:35:43

Jag tycker att din väska är cool! Det vore ju ganska hemskt om den inte skulle visa ett spår av ditt liv, din verklighet- med härliga barn- eller hur?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela