Cattas liv och tankar

Kärlek

Publicerad 2010-02-09 20:05:57 i Allmänt,

Härligt att jobba på byn, kunde springa hem på lunchen o käka idag. Passade då på att tokpussa på liten bebis o pappan fick sig en puss han med, rättvist ska det va! Tycker det är rätt ok att jobba då middan står på bordet då man kommer hem, sånt gillas! Verkar gå strålande för pappan att vara hemma med liten, blir lite avis då man får knata iväg på morgonen då alla myser omkring här hemma... Men snart är jag hemma igen!!

Ikväll tog vi en liten prommis på byn o dök in till Jörgen o Nettan o fintjejerna på lite kaffe, mycket trevligt som vanligt!! Liten Lisa blev väldigt poppis då hon vaknade o fick en massa pussar av stortjejen Agnes! Mysigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela