Cattas liv och tankar

Look who´s talking

Publicerad 2010-02-24 21:19:00 i Allmänt,

Mamman: Nu ser du trött ut lilla Lisa, dax att sussa (sneglar mot skidstafetten)

Lisa: Nja..jo är nog lite trött ändå så det skulle vara skönt att sova...

Mamman: Nattinatti lillskrutta, pusspuss (len o mjuk röst)

Lisa: Undra om jag verkligen vill det här, kanske inte...kanske..kanske inte...

Mamman: "Sov somna in i bädden så fiiiin".. (sjunger mjukt o fiiint..)

Lisa: Det HÄR känns inte bra, vill nog kliva upp tror jag

Mamman: "När trollmor lagt de elva små trollen..." (sjunger aningen för högt o klappar på blöjrumpa i takt...)

Lisa
: Nä nu skiter vi i det här, jag vill nog upp ett tag till jag, o skidstafett kan va skoj..!

Mamman: "Oajajajajbuff BUFF oajajajajBUFF!!!" (Ingen skönsång längre..Aningen falskt oxå..)

Lisa
: GAAAAH!!! ta upp mej ta upp mej ta upp mej NU!

Mamman: SUCK!!

Mamman-Lisa: 0-1

Kommentarer

Postat av: Rose-Marie

Publicerad 2010-02-25 09:03:41

Hahaha,ja jösses vad jag skrattar nu!:-)Tänk va dom kan vara bestämd dom små!:-)

Postat av: Malin

Publicerad 2010-02-25 10:45:54

Hahaha, ja vad gör man.... ;)

Postat av: lotta

Publicerad 2010-02-25 11:01:17

Kunde inte beskriva det bättre själv. Ida vann just en poäng här. suck.

Postat av: ville

Publicerad 2010-02-25 14:11:42

Söt hon är!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-28 21:13:01

Vad roligt!Skrattade så tåraran kom. /sollan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela