Cattas liv och tankar

Lörda lörda!

Publicerad 2010-02-13 16:07:07 i Allmänt,

Våldgästat mamma o pappa idag, tyvärr alltför långt mellan gångerna trots att vi bor så nära..Mamma hade gjort en väldigt god smörgåstårta o det satt ju som en smäck, smakens!! Stora kids som var hos pappan kom också dit o hälsade på så då blev det lite extra gos med dem oxå, mys!!

Har nu fixat lite inför kvällen, ska ha lite främmande från gårdarna.. Ska bli så skoj o jag gillar ju verkligen att ha middagar, party o liknande.. Idag bjuds det på lasagne med kantareller (o köttfärs såklart), sallad o lite rött. Till efterrätt har jag gjort en kladdkaka som ska serveras med lingoncremefraiche o lättvispad grädde.. Hoppas det blir gott! Blir sex vuxna, två barn, en bebis o en halvvuxen (teeeeens!!), o det är två "hela" par o två "halva",  saknas (saknas så!!!) två brudar ikväll men det går kanske finemang ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela