Cattas liv och tankar

mamma mördare

Publicerad 2010-02-24 15:08:42 i Allmänt,

För ett antal år sedan utspelades ett stort trauma för min då betydligt yngre son.. På väg till dagis en jäktig vintermorgon så springer en liten ekorre över vägen varav jag ropar " O nej! Jag hinner inte stanna!!!" och helt sonika kör över den söta lilla ekorren.. Sonen med skräck i rösten "Dog den???" - Ja den dog.. svarade jag o tröstade honom lite lätt o fortsatte min färd...

Veckan därpå hände samma sak (en ekorrrik vinter var det, ja innan mina nermejningar ialla fall..) Jag ropade "O nej!! Jag hinner inte stanna!!" Sonen igen: Dog den??!!! Ja den dog.. svarade jag återigen med sorg i rösten...

Dagen efter ekorrdöden nummer två var vi inne i stan och uträttade massa ärenden. Närmar mig ett övergångsställe där ett äldre par står och tänker bege sig över vägen.... "Nej, jag hinner inte stanna!" säger jag o sonen skriker med panik i rösten:

- DOG DOM???!!!

De klarade sig....



  

utrotningshotade....

Kommentarer

Postat av: KaosJenny

Publicerad 2010-02-24 19:50:41

Ha Ha... underbart... vilken tur att du hann stanna... Kram

Postat av: Realisten

Publicerad 2010-02-24 20:31:04

Haha! Underbart inlägg.

Postat av: Jannice

Publicerad 2010-02-24 21:13:09

HaHaHaaa! Både hör och ser Gurra framför mig, ja och dig också för den delen HaHaHaaa :)

Postat av: Ville

Publicerad 2010-02-24 21:20:35

hahaha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela