Cattas liv och tankar

Näst sista dan

Publicerad 2010-02-25 11:10:54 i Allmänt,

Idag startade gamla Bettan som om den aldrig någonsin krånglat. Tänk va lite som behövs egentligen.. Lite ström o värme så DADA! Lyckades ändå komma liiiite för sent idag men känner att det gör liksom ingenting, tror faktiskt inte att det skulle märkas om jag inte dök upp överhuvudtaget.. Har ju ett ypperligt läge att göra lite som jag vill, inget ansvar o uppsagd är jag ju redan.. Hmmm, kanske ska gå hem snart då..Men nu är det snart slut på det här, EN dag till o sen blir det bebistid igen!

Förresten så kommer bebis till mig på jobbet i em.. Tänkte börja introducera henne inom vården, ska börjas i tid..Kanylburken får vänta ett tag till men lite piller borde hon ju kunna dela ut, tejpar jag för mun så sväljer hon inte så många förhoppningsvis..  O tror att gamlingarna kommer uppskatta ett besök av världens i särklass sötaste unge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela