Cattas liv och tankar

Panik!! Lite iaf...

Publicerad 2010-02-18 13:05:23 i Allmänt,

Kalas på lördag! Ska bli sååå supermysigt! Men jobbar idag o imorgon...Ska till stan direkt efter jobbet imorgon för att köpa presenter till min snart nio-åriga prins, tror inte det är så populärt att hoppa över det...! O ikväll är det efterlängtad gympa med brudarna o det vill jag verkligen hinna gå på..Men har ju en hel del annat som borde göras hemma. Gaaah! Skulle vilja klämma in en ynka liten dag till den här veckan... Kommer förmodligen att springa som ett skållat troll på lördag fm för att hinna få det presentabelt hemma o få till lite fika att bjuda på. Men det brukar gå vägen och gör det garanterat nu oxå!

Kommentarer

Postat av: lotta

Publicerad 2010-02-18 15:44:14

Hej C,



Vilken härlig bild på dina tjejer framför OS. Och kul med alla framsteg som din lilla tjej gör. Hon är jättefin. Blir det någon resa med familjen?

Postat av: cissi

Publicerad 2010-02-18 16:11:38

Fika går ju att köpa, snabbt att lägga upp =) och städa... det är väll kanske nästan bättre att göra efteråt...



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela