Cattas liv och tankar

Plikten framför allt!

Publicerad 2010-02-02 21:19:36 i Allmänt,

Idag har jag iklätt mig sköterskestassen o återigen lagt min svala hand på patienternas panna, härligt att jobba lite igen!! Känns lite spännande att prova något nytt oxå men saknar givetvis alla "gamla" arbetskamrater..

Bild från Florence museum i London som jag besökte september 2008.



O liten Lisa har haft en mysig dag med pappan o den unga "gammelmormor" Naimy! Fast nog har mamman saknat bebismys en hel del... Tur Lisa är kvällspigg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela