Cattas liv och tankar

Tacksam...

Publicerad 2010-02-17 18:48:52 i Allmänt,

Har en liten passion att läsa bloggar sedan jag började blogga själv.. Finns många spännande berättelser att ta del av, på gott och ont.. Idag gick jag in o läste en som jag följt, en mamma som bloggar om sin son.. Mina tårar droppade eller fullkomligt forsade då jag läste.. Känner en stor tacksamhet och ödmjukhet inför livet, att vi är friska och har det rätt bra..Det finns de som befinner sig i den svartaste mardröm av alla. Om ni vill läsa har jag länkat till bloggen, en av alla bloggar som berör och fyller en viktig funktion för de som famlar samma svarta hål och behöver finna stöd i sin situation..

Ta hand om varandra!!!


http://annasanatomi.blogspot.com/

Kommentarer

Postat av: DG

Publicerad 2010-02-17 21:01:16

fin blogg du har

Postat av: FLOOSAN

Publicerad 2010-02-17 21:21:52

Man ska vara tacksam över det man har i stället för att suck över det man inte har

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela