Cattas liv och tankar

Lisa funderar

Publicerad 2010-02-16 09:05:15 i Allmänt,

 

"Hmmm.. Förstår inte vad det var med alla igår.. Mamma var tårögd o klappa händerna o pappa var stolt som en tupp. Stora syskonen skrattade högt o pussa på mej.. Kan ha varit för att jag tyckte det var så tråkigt att ligga på mage så jag vände mej på rygg istället.. Har inte gjort det förut men det gick ju som en dans då jag kom på tricket! Nu ska jag öva på att vända mig från rygg till mage oxå o se ifall de tycker det är lika spännande, de är lite konstiga de där. Men de verkar väldigt glada över mina framsteg, o det är häftigt!! "

Kommentarer

Postat av: Sophie mamma till Nellie

Publicerad 2010-02-16 10:00:23

Åh tack :)

Lilla Lisa är väldigt sööt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela