Cattas liv och tankar

After work

Publicerad 2010-01-14 20:56:14 i Allmänt,

Ikväll har jag varit t fd chefen på lite "After work", alltid lika trevligt att träffa alla o dessutom få god mat!! Många härliga skratt ljöd i stugan må jag säga!! Jag o andra Katta fick finfina tulpaner o presentkort på Birsta city som avtackningspresent.. Vi är ju liksom aningen uppsagda jag o kära Nilsson. Hon har iofs turen att få fortsätta jobba fast åt landstinget så det är ju superbra för henne. O jag har ju ett tag på mej o fundera vad jag ska syssla med om ett år sådär..

O självklart kommer lite bilder från kvällen (trots att vissa försökte gömma sig.. ;-) )

   



Roliga kort tycker åtminstone jag som får vara "ungCatta" :-D

  Uppsagda Kattor är glada ändå, men vi kommer sakna all underbar personal!!

   Vackra härliga tulpaner som klarade kylan hem...

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-01-14 23:16:26

Jasså den har vare nu... Å inte vart man bjuden :/ Vi som så stort faktiskt oxå skulle få komma gråter en skvätt Men bra att ni hade de trevligt o presenterna var ni absolut värda!! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela