Cattas liv och tankar

Alvin o gänget 2

Publicerad 2010-01-09 18:14:13 i Allmänt,

Nyss hemkommen från Alvin o gänget, riktigt söt liten film, gillar de där ekorrarna!! Haft en riktigt mysig eftermiddag med stora barn medans Liten bebis var hemma med sin pappa o hade mys!


Ida var lite ängslig hur pappan ska klara maten om bebis vägrar flaska o vill ha bröst, men efter lite förklaringar så blev hon lugn igen. Men det var inte helt uppskattat då mamman kände stramande bröst på bion o började prata om det där! Galen mamma! Känna på brösten offentligt o prata om hur det stramar, skämmigt!! :-)

Har nu mumsat tjockpizza från staaaan o tog ett glas rött till det, tur alla extra helger är slut snart! Fast jag har iofs lördag hela veckan :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela