Cattas liv och tankar

Bryddsamt

Publicerad 2010-01-21 16:40:54 i Allmänt,

Är ofta in o läser på familjelivs hemsida, fascineras ibland över vissa frågeställningar som folk lägger ut.. Inser att i vissa ögon är jag verkligen en oansvarig o dålig mamma som lämnar min bebis sovande i spjälsängen då jag springer till tvättstugan eller går in på affären o köper mjölk o bebis sitter o sover i bilen.. Men det de här frågorna inte tar ställning till är vart man bor. Skulle naturligtvis inte lämna Lisa i bilen o gå in på Ica Maxi men Ica Liden känns faktiskt helt ok.. O tar det längre tid än väntat så går jag ju ut o kikar till emellanåt.. Massa underliga funderingar där men samtidigt rätt skoj att läsa o jag hoppas verkligen att vissa driver med andra som "går igång" på märkliga påståenden o att allt inte är helt sanningsenligt.. Annars blir jag mörkrädd.. :-)

Kommentarer

Postat av: Emma S

Publicerad 2010-01-21 22:49:22

ja tacka vett ja Liden :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela