Cattas liv och tankar

O nu blir det reklam!!

Publicerad 2010-01-29 14:57:43 i Allmänt,

Underbar dag i Liden! Tjugo grader kallt men fantastiskt vackert! Tog en promenad med väl påbylsad Liten o stoppade på mej kameran, blev en del fina vinterbilder! Avslutade sedan promanaden med världsgod fiskgryta på vårt superba wärdshus med underbara vänner! Nice! Påtåren dracks sedan med tre grabbar Brinkman o det var oxå väldigt trevligt! Liam snart 4,  flirtade på storpojksstil med damen vid bordet bredvid: "Men vilken stor o bra jacka du har! Den är riktigt snygg!!" :-) Så Mia, det är inte bara junior som kan kollra bort damer... ;-)

Här kommer Liden en kall o vacker vinterdag!!



Ska man ut i kylan så gäller det att vara rejält klädd!!



















Wärdshuset, ICA o kyrkan! Lidens samlingspunkter!!

Kommentarer

Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

Publicerad 2010-01-29 15:08:07

vilken mysig promenad! :D



sv: Ja verkligen, mer än så!

Postat av: Eva

Publicerad 2010-01-29 18:24:10

Fina bilder! Man riktigt ser hur kallt det är!

Postat av: Ville

Publicerad 2010-01-29 19:12:51

härliga vinterbilder!

när jag såg Ica fick jag flashbacks från camillas möhippa :) vad roligt det var! haha

trevlig helg

Postat av: Ellen

Publicerad 2010-01-30 19:34:56

Åh vad vackeret ni har det runt omkring er!!

Postat av: Cajsa

Publicerad 2010-01-31 16:47:39

Fina bilder. Kul att se var du spenderar dina dagar! Kram Cajsa.

Postat av: mia

Publicerad 2010-01-31 18:24:25

hahahahaaa!!! Nä det kommer så ljuvliga saker ur den lilla truten nu så man blir alldeles matt... : ) Superfina bilder!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela