Cattas liv och tankar

Söndag

Publicerad 2010-01-31 14:30:04 i Allmänt,

Haft mysmorgon o frukost med goaste vännerna, himla trevligt sätt att umgås! Har nu klackat en timme med Jannice så nu är man rödblommig o pigg! O till veckan väntar fyra veckors jobb... Känns lite märkligt att jobba, både på gott o ont.. Ska bli kul att träffa lite folk o gillar ju verkligen att vara sjuksköterska! Ska vara på Rutsgården o Solgården de här veckorna, skönt att slippa pendla alltför långt bort. Men ska bli lite tråkigt att vara ifrån Liten på dagarna, tur en månad går fort för sen får jag ju vara hemma igen! O tycker det är superbra att Martin har möjlighet att vara med Lisa medan hon är bebis, är ju lite mysigt att vara hemma med henne!



Provsitter stolen en liten stund för första gången!

Kommentarer

Postat av: Anne

Publicerad 2010-01-31 18:51:32

Åh, så du är oxå sjuksköterska?! Det är jag med, eller rättare sagt så har jag nyligen vidareutbildat mig så nu är jag IVA-ssk.

Ha det bra! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela