Cattas liv och tankar

Torsdag

Publicerad 2010-01-14 12:17:32 i Allmänt,


Idag har jag varit lite flitig så här på fm.. Dammsugit o plockat undan redan innan kl tolv! Jojo, nu är man igång tidigt! Men har stora problem att somna på kvällarna, la mig vid tolv igår o somnade kanske vid två tre tiden.. Jobbigt att vakna för matning då nån timme senare.. Blir kanske bättre med dygnsrytmen då jag ska jobba ett tag, eller så kommer jag att vara sinnessjukt trött en månad...Förmodligen det.

Idag blir det trevligt fikafrämmande på em av Annica o sedan bär det iväg till Maggan o "after work" med alla arbetskollegor, ska bli skoj!! Hoppas övriga mammalediga med sina småtroll dyker upp idag oxå så man får se hur mycket de växt sen sist.. O idag ska jag komma ihåg kameran!!

Nu ska jag fortsätta läsa min sjukt spännande bok o dricka mitt kaffe innan Lisa vaknar igen! Ha en bra dag!!



Rekommenderas varmt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela