Cattas liv och tankar

Härlig helg!

Publicerad 2010-07-11 22:45:37 i Allmänt,

Fredagen bjöd på härlig dag i Sandnäset och efterföljande kvällsdopp i Brudsjön. Date på balkongen med kärleken o ett glas rosé avrundade sedan dagen..

 


På lördagen bar det iväg till Vigge för Hådénarnas släktträff, HIMLA trevligt! Kanonfint ställe, god mat o en massa trevliga människor! For sedan till käraste svärmor o B-O o tillbringade natten där. La upp förslaget om att låta Lisa sova inne hos dem o vi (jag, Martin, Ida) i lillstugan.... Förslaget godtogs utan protester (HELT otippat! ;-) ) och vi (eller åtminstone jag o Ida) fick en lååååååång skön skönhetssömn!!

 

 

 

 

Idag lämnade vi återigen Lisa i farmor och B-O:s trygga händer och for tillbaka till stranden i Vigge och fick några timmars SOL och bad! Helt underbart!! Blev även bortskämda med god mat och sen var det dax att bege sig hemåt mot Liden igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela