Cattas liv och tankar

Kärlek!

Publicerad 2010-07-10 12:59:17 i Allmänt,


Relationer är viktiga. Utan relationer dör vi en smula. I en relation anses det vara viktigt med trohet, ärlighet, gemenskap, respekt och att ha roligt tillsammans. 

Men vem vill ha fullständig ärlighet?  Ser jag tjock ut i den här klänningen? Tja, lite rund om rumpan är du allt.. Hmmm.. Kanske ingen höjdare att höra fem minuter innan festen…

O ska man verkligen vara med varandra all ledig tid? Kanske är det viktigt att vårda vännerna oxå, för de finns ju där då det blåser... O såna ska man vara rädda om. En sann vän är guld värd!! O jag har förmånen att ha några riktiga guldkorn!

Ett förhållande ska vara som ett pirr i kroppen nästan jämt! Man ska få känna sig älskad de dagar man inte älskar sig själv så himla mycket.. En tanke på partnern, hans doft eller en "egen" sång ska kunna få det att kittla i magen! Det ska kännas som då man ser på en fantastiskt bra film o inte kan slita sig därifrån trots att man är sååå himla kissnödig..

Så låt det pirra och var lycklig över din underbara kärlek och dina finaste vänner! För det är jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela