Cattas liv och tankar

Lilla lördag!

Publicerad 2010-07-14 22:19:08 i Allmänt,

Verkar som om ALLA dricker vin o roar sig ikväll....

Är det BARA jag som tar mitt ansvar och jobbar?

Nej, jag är INTE bitter... O ABSOLUT INTE avis på de som sitter o surplar (hade kunnat skrivit sippat men det låter så fruktansvärt mysigt....) vin i förtältet i Furuvik...Näpp, inte ett dugg... Alls...

/Rotlös och ensam



PS Ha så kul allihopa då.....

PS igen.. Men på fredag! DÅ blir det chilla, lite vin, vänner o säkert sång oxå :-)

Kommentarer

Postat av: Mollamaja

Publicerad 2010-07-15 17:12:10

Nå i morgon är det fredag, håll ut!

Postat av: Malla

Publicerad 2010-07-15 19:37:22

jag jobbade igår på kvällen, iofs hemifrån men ändå :P har slut vin annars hade jag gärna tagit mig ett glas idag :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela