Cattas liv och tankar

Liten borta...Stora på semester...

Publicerad 2010-07-21 15:25:08 i Allmänt,

Nu har farmor hämtat Lisa.. Jag jobbar ikväll och imorgon kväll, Martin jobbar oxå sena kvällar så det blev till att ställa med barnvakt. Himla tur att vi har både farmor och mormor som ställer upp i vått o torrt! Lyx!!!

Sitter o klurar på en liten semestertripp... Lutar åt att det blir en liten Åbo kryssning.. Tror stora barnen skulle tycka det är superkul!! Tänker lämna liten hemma för tror inte att hon uppskattar en nätt liten resa på 40 mil till Stockholm o sen tillbaka dan därpå... protesterar hej vilt över en liten stadstripp på ynka fem mil... Så hon har det nog lugnare hos farmor då.

Pratade precis med stora barnen, de befinner sig i Lycksele och ska gå på djurparken imorgon. Måste vara fördelen med dubbla boende.. Även dubbla semestertrippar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela