Cattas liv och tankar

Mys i stugan

Publicerad 2010-07-20 21:05:30 i Allmänt,



Idag kom mamma och mormor förbi på lite fika borta i stugan, sååå trevligt! Mormor fyller 88 år i år, ser inget och har inte helt lätt att gå, men det gick alldeles utmärkt att ta sig till bordet och njuta i solen ett tag! Himla tur!




Har nu laddat lite batterier, läst, myst o bara tagit det lugnt.. Skönt!!!
Imorgon väntar återigen jobb, likaså på torsdag.

Rekommenderar VARMT boken "Hypnositören"... Var så sjukt spännande att jag inte tordes gå ut på dass alldeles ensam igårkväll, o misstänker att Lisa blivit rätt grinig om jag hade burit med mej henne dit.... Fick hålla mig tills det ljusnade....

Kommentarer

Postat av: Malla

Publicerad 2010-07-20 21:42:49

oj då törs jag nog inte läsa den boken :S jag är en räddis :P

Postat av: FLOOSAN

Publicerad 2010-07-20 22:02:02

såg riktigt härligt ut

Postat av: Lena

Publicerad 2010-07-20 22:19:58

Ser mysigt ut....hälsa till "spill"-Gun =)



/Lena

Postat av: Gafflan

Publicerad 2010-07-20 22:40:30

Åh! Nu blev jag lite sentimental och kom att tänka på min egen mormor och makens mormor. Ingen av dom finns i livet längre och när jag såg bilden på din mormor så kände jag hur mycket jag saknar dom. Ta vara på alla stunder du får med henne :D

Kramar.

Postat av: Agneta

Publicerad 2010-07-21 21:10:07

Det ser riktigt riktigt trevligt ut! : )

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-07-22 09:14:19

Vill du ha en länk? Ge då min sko 5 stjärnor och kommentera på min blogg! du akn rösta en gång per dag! Skulle vara jätte snällt!



Länken: http://nelly.com/designyourshoe/?obj=b64Ivnq654AuvZR8yluHM3ly1iop4TSUMKa6xE1p8yZtOpoAQYFa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela