Cattas liv och tankar

Ny telefon...

Publicerad 2010-07-09 23:58:50 i Allmänt,



Har en ny telefon.... HIMLA kul... Men har varit trogen Nokiaanvändare i snart fyrahundra år så en Samsung är ingen lek... Lyckats ringa folk mitt i natten, klarar inte av att vidarebefodra sms, missat samtal och kan helt uppenbart inte rotera bilderna som jag skickar till bloggen...

Men den är FRÄN med touchskärm! O tids nog kommer jag oxå att fethaja hur den ska användas! (om den inte ligger ca ett stenkast från köksfönstret vill säga.....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela