Cattas liv och tankar

Vet att jag Tjatar om det...

Publicerad 2010-07-25 20:13:54 i Allmänt,

Men visst är det en UNDERBAR sommar!!!

For till stugan igår em efter en härlig lunch med kärleken på Wärdshuset. Camilla o tjejerna var redan i stugan och vi grillade, chillade, fiskade och hade det rätt ljuvligt!! Spelade kort frampå kvällskvisten o hade nu kunnat ljuga o sagt att jag dominerade men min kära syster utklassade mej o Martin totalt... Ingen pardon där heller!!

Idag vräkte regnet ner så vi packade ihop och for hem rätt tidigt. Nu ikväll har vi alla varit på Österström och ätit middag för att fira pappas o fasters kommande födelsedagar. Har även kikat på konjaksbespararen. Ännu en trevlig dag till ända..

 
 


  

FYRA huggormar bor i vedboden.... Tittar ni noga ser ni tre små, små, små grodor på bilden till höger..

 

 

Kommentarer

Postat av: Gafflan

Publicerad 2010-07-25 21:44:48

Klart sommar är skönt men jag kan ända avundas alla som haft massa sol och värme för här på Bohuskusten har det varit mer varannandagsväder och svalt i förhållande till resten av landet. Skam den som ger sig för jag har fortfarande tre veckor kvar på min semester =D

Kramar.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela