Cattas liv och tankar

Flyttdag

Publicerad 2010-06-17 11:40:09 i Allmänt,

Nu skulle man kunna tro att jag flyttar men det gör jag INTE. Jag städar.. Alltså flyttar jag runt saker HELA tiden. Jag städar efter principen att syns det inte så finns det inte.. Alltså fyller jag lådor o skåp med diverse rat, proppfullt blir det. Himla käckt! Fint på ytan o kaos inuti, thats me i ett nötskal (visst är det härligt då jag blandar engelska o svenska sådär, nice liksom..)!

Nu kallar bebis på sin moder, dax för lunch!! Yummie!!



Ärtkoncentration på hög nivå....

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2010-06-17 12:20:25

NYTT BLOGGPROJEKT!



- Visa en bild på dig och din kropp (Utan anstikte. Du får vara fullt påklädd eller ha som minst trosor/kalsonger)



- Skriv din ålder, längd, vikt & BMI samt en kort kommentar om hur du ser på din kropp



- Ta chansen att få ärlig och positiv kritik för DIN kropp och hjälp därmed till att motverka de osunda ideal och förvrängda kroppsbilder som existerar i dag



Maila: [email protected]



Ps. Ursäkta detta “spam-meddelande”, men det är för en god sak. Ber också om ursäkt på förhand om någon råkar få detta meddelande två ggr.

Postat av: Catharina

Publicerad 2010-06-17 13:27:42

SVAR Maria: Skulle inte tro det....

Postat av: Gafflan

Publicerad 2010-06-17 14:08:28

Gud så skönt att någon är som mig! Tack! Så städar jag också, ser fint ut på ytan men öppnar man någon låda eller skåp så faller saker ut...;D

Kramen.

Postat av: Fru Venus

Publicerad 2010-06-17 14:48:39

ha ha, men det funkar ju tyvärr inte i längden... ;-)

Postat av: Elin

Publicerad 2010-06-17 20:19:29

Men så gör jag med!! Särskilt när vi ska få besök å saker måste undan fort!:) Tänkte på det idag när jag insåg att vi ALLTID har ett "skräprum" dit saker, kläder å papper alltid hamnar... Varför kan man aldrig ha jättefint överallt??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela