Cattas liv och tankar

Ha en underbar midsommar!!!

Publicerad 2010-06-25 07:07:58 i Allmänt,

För det ska jag ha!!!



Det kommer bli blommor, massa vackra blommor! Och sol, en strålande, härlig varm sol...




Det kommer bli vin, massa gott friskt vin..



Det kommer bli skitprat, (närå men tyckte jag var sååå söt här....)



Men det kommer bli sång! Massa sång!



O dans! Massa dans!! Runt midsommarstången såklart!



O Fina vänner, och kärlek såklart!!



O kanske en o annan korv...... Ja en massa god mat åtminstone!!


Njut nu av midsommar! Ta tillvara på ljuset och natten! Ha kul, skratta o ha det alldeles, alldeles ljuvligt idag!! För det är DU värd!

Pussar o kramar till ALLA mina vänner!!!



PS Den observante kan säkert se att temat i bilderna är jag, jag, jag...

Kommentarer

Postat av: Stina

Publicerad 2010-06-25 08:31:13

Å vilka fina och roliga bilder du bjuder på! Lite nostalgi är bra för själen... :)



Hoppas ni får en fin midsommar!

Kram

Postat av: Malla

Publicerad 2010-06-25 11:45:35

hoppas ni får en underbar dag! kram :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-06-25 17:06:48

Helt otroligt vilka söta kort det finns på dig....Trevlig midsommar till Er också! Ha´det gott! Kram/Jessica

Postat av: Agneta

Publicerad 2010-06-27 10:14:42

Åh, jag älskar gamla kort! Vilka godingar! : )

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela