Cattas liv och tankar

It´s tuesday afternoon...

Publicerad 2010-06-22 18:59:07 i Allmänt,

 

 

Efter bilbesiktning i Hammarn (där jag inte riktigt lyckades blinka med ögonen tillräckligt o även missade att ta den kortaste kjolen) och efterföljande gofika på Brödbiten så stannade vi till vid Döda fallet! Stora barn fick springa runt o titta själva medan jag o Liten satt o tjuvkikade på Sven Wollter o Kim Anderzon som var där inför en teater! Konstigt att man blir så stirrig för att de råkats ha synats på tv...





Tog även ett extra stopp o njöt av utsikten i Järkvissle! HERREGUD va fint vi bor!! Vad ska man iväg på semester för?! Finns ju massor av underbara smultronställen i krokarna!!

Kommentarer

Postat av: Elin - Bondmora

Publicerad 2010-06-22 21:49:45

Det är fantastiskt vackert! Så var bor du, eller vart är det jag ska åka på semester?

Postat av: Katarina S

Publicerad 2010-06-23 21:24:26

Jamen visst är det väl märkvärdigt att man blir så hemmablind!! Men du är en UTMÄRKT förespråkare för LIDEN :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela