Cattas liv och tankar

Joppelijoppar

Publicerad 2010-06-27 16:06:36 i Allmänt,

Ikväll är jag tillbaka till verkligheten en stund, tagit på mig lite extra pass i sommar som sjuksköterskekonsult i distriktet. SÅÅÅ HIMLA KUL! Tycker det är väldigt behändigt att kunna välja då man vill jobba...Kan ju även spara lite mammadagar eftersom det ger aningen mer i plånboken att jobba än att ha föräldrapenning..

O har ju ett fantastiskt fint område som arbetsplats.... Eller hur!

Thumbnail  Thumbnail


Nej nu ska jag trippa iväg o göra mitt jobb som syster Catharina.. Injektiondax! Nurse on her way!!!

 

Kommentarer

Postat av: Gunilla

Publicerad 2010-06-28 08:32:35

Kikar förbi.

Fin blogg du har.



Tack för hälsningen inne hos mig.



Ha de bäst!!

Gunilla

Postat av: Charmiga Pinglan

Publicerad 2010-06-28 10:26:24

Ha en trevlig dag på jobbet! Trevlig blogg du har!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela