Cattas liv och tankar

Kikar runt...

Publicerad 2010-06-17 15:55:26 i Allmänt,

Liten sover, jag har bakat matbröd. TVÅ olika.. Jojo, ibland glimtar man till! Har ätit fyra en skiva av varje o det var såå himla gott! Nybakat is da shit! Nu bläddrar jag runt bland lite trevliga bloggar och jag blir bara SÅ HIMLA LYCKLIG då jag ser att några faktiskt har länkat till MIN blogg! Känns ju liksom lite trevligare att skriva då man ser att människor som jag faktiskt inte ens känner, oxå kikar in på min blogg!

O med det säger jag inte att det inte är kul att de jag känner läser och att de har länkat (men det är ju deras skyldighet ;-) hehehe).

O måste bara visa några kommentarer jag fått nyligen.... för såna gillas!

Kommentar 1:

"jag gillar verkligen din blogg! Jag och mina 4 tjejkompisar "forskade" om bloggandet i våras och använde din blogg som ett av exemplen! Vi tycker din blogg är cool som fan! :D Alla vi 5 kollar in lite då och bi tycker du grymblogg! :)
Fina bilder och vilken söt dotter du har!
liksom du är inte 18 men skriver jättekul och verkar vara jätte söt!

// de fem 15åriga tjejorna i Sundsvall! :D"

SVAR: Tsss...Aaaww. Gulle er! "liksom du är inte 18" HUR har de märkt det!!
Men blir alltid lite lur på om någon mej skämta aprilo då jag läser fina kommentarer.. Men det är iaf INTE Evert, curlingpappan, T osv som har skrivit.. Annan IP...

Kommenter 2:

"NYTT BLOGGPROJEKT!

- Visa en bild på dig och din kropp (Utan anstikte. Du får vara fullt påklädd eller ha som minst trosor/kalsonger)

- Skriv din ålder, längd, vikt & BMI samt en kort kommentar om hur du ser på din kropp

- Ta chansen att få ärlig och positiv kritik för DIN kropp och hjälp därmed till att motverka de osunda ideal och förvrängda kroppsbilder som existerar i dag"

SVAR: Skulle INTE tro det! Nån gräns måste finnas... Skrattar fortfarande så jag kiknar då jag tänker på hur BRYDD alla skulle bli om det dök upp en nakenbild på mej på bloggen...

Kommentarer

Postat av: Mollamaja

Publicerad 2010-06-17 17:08:31

Det är knappast någon fara för din del ;-) Själv skulle jag nog tappa alla mina besökare...

Postat av: Stina

Publicerad 2010-06-17 19:23:15

Nybakt bröd är verkligen hur gott som helst. Det smakar ju helt annorlunda mot när det kallnat, det går inte att motstå helt enkelt!



Tack för titten inne hos mig!

Kram

Postat av: Malla

Publicerad 2010-06-17 19:48:34

åh, det är alldeles för längesedan jag har bakat bröd!



ang. länkningen, jag skulle behöva fixa en länklista men den skulle väl bli ca en kilometer lång :P



Nakenbilder låter jag nog också bli för tillfället. Eller typ alltid :)

Postat av: T

Publicerad 2010-06-17 23:42:52

Nej,jag är oskyldig... Men jag önskar att jag var det,du är ju typ inte 18...Hahaha;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela