Cattas liv och tankar

Ännu en härlig dag i Liiiiiden!

Publicerad 2010-03-06 16:41:41 i Allmänt,

O än är inte dagen slut... Laddar nu för pubkväll, bydrabbning, årets happening; "After skoter" på Wärdshuset i Liden med Håkan Alfredsson o co som spelar! Med spotify och ett glas rött i väntan på govännerna! Ska bli riktigt kul! Men lite pirr i magen är det att lämna bort lillskruttan för första gången.. Men det går säkert bra, går säkert bra, går säkert bra, går definitivt bra, klart det går bra!!! (för dem iaf..)

Här kommer lite bilder från dagen!!







Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-03-06 17:08:39

Se till att ha så superkul ikväll nu!!!!!!

Postat av: Ville

Publicerad 2010-03-06 21:39:45

härliga bilder.

hoppas du har en trevlig kväll :)

Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Publicerad 2010-03-06 22:04:18

Vilka mysiga bilder :D

Postat av: Nicole

Publicerad 2010-03-06 22:54:22

din dotter har otroligt fina ögon!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela