Cattas liv och tankar

Bloggvänner!

Publicerad 2010-03-29 15:09:39 i Allmänt,




Har flera bloggar som jag besöker i princip dagligen. Många är såna som jag känner personligen o de flesta har jag länkat till på min startsida. Dessa bloggar är kul framförallt för att igenkänningsfaktorn är hög, man vet vilka som skriver och vilka de skriver om... På gott o ont...Favoriten bland dessa är givetvis Mias galna blogg, fyndigt och välformulerat, o alltid lika skojig! Åtskilliga gånger fnissar jag högt för mig själv!

Sen har vi "kändisbloggarna"  som Vimmelmamman och Fotbollsfrun, trevliga bloggar o framförallt Fotbollsfrun skriver på ett mycket underfundigt o roligt sätt, massor av ironi!

Alex Schulmans pappablogg är oxå så himla härlig!

O sen har vi de bloggar som jag hittat av en slump via länkar eller andras tips, lite olika.. O där har jag några favoritbloggar som är heeeelt ljuvliga! Magda skriver alltid så det berör, på något sätt! Bondens fru likadant. Härliga bloggar om vanliga men unika människor som berättar om sitt liv och sina tankar. Mycket humor och mycket tänkvärt!

O fröken blund slår dank, arga tanten, Mymlan och många många fler bloggar som får mej att stanna upp  o läsa o tänka o le...

Kan tycka att det är rätt häftigt att ta del av främmande människors vardag, ibland känns det faktiskt som jag känner de här personerna.. Vimmelmamman, Magda o arga tanten....Vi är ju nästan vänner...Eller hur?

Vad har ni för tips på roliga o tänkvärda bloggar?

Kommentarer

Postat av: Magda

Publicerad 2010-03-29 22:00:47

Visst är vi vänner vännen!!



Jag blir jätteglad att du gillar min blogg! Tack! Kul!

Postat av: eva

Publicerad 2010-03-31 10:17:19

Tack! så fint att du nämner min blogg här!

och kul att du gjorde avtryck hos mig så att jag hittade hit...Kram!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-31 10:18:15

Tack! så fint att du nämner min blogg här!

och kul att du gjorde avtryck hos mig så att jag hittade hit...Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela