Cattas liv och tankar

Farbror doktorn

Publicerad 2010-03-30 09:39:21 i Allmänt,

Gick kalasfint hos doktorn! Men trodde Gurra skulle sparka knäskålarna av doktorn då han tog ett näsprov.. Gillades INTE! Iaf så var det rena ljud på lungorna på båda barnen, men aningen trångt i övre luftvägarna. Inge rodnader i vare sig hals eller öron, såå skönt! Fick Bricanyl utskrivet så då kanske det blir lite lättare med hostan för både Gurra o Lisa.

Natten har varit som den har varit.. Känner mig rätt trött nu, glömt bort hur trött man egentligen kan bli utan att vara död... Borde sova en skvätt men hamnar här istället o ska sedan dricka lite kaffe o läsa min braiga bok innan Lisa vaknar igen. Ska bara ska bara ska bara....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela