Cattas liv och tankar

god morgon!

Publicerad 2010-03-05 09:37:32 i Allmänt,

Utspelas kl 05.30!!! 05.30!!

Lisa
: Godmorgon godmorgon godmorgon! (lätt jollrande)

Mamman: Sch.. sov lite till nu..

Lisa: Godmorgon godmorgon godmorgon! (joller, joller)

Mamman: Liiiite till, snälla!

Lisa: Godmorgon godmorgon godmorgon! (joller, joller, o högre o högre..)

Mamman: Bara fem minuter åtminstone....... (aningen gråt i rösten..)

Lisa: Godmorgon godmorgon godmorgon! Kliv upp mamma!!!!!!!

Mamman: Suck! (kliver upp o så var det morgon...)


Mamman- Lisa: 0-2



Kommentarer

Postat av: Eleine

Publicerad 2010-03-05 20:06:53

Haha, oj stackars mamma Catta haha. Här blir det sovmorgon om Alice sover till halv 7 :P oftast vill liten upp 0500 cirkus haha men vad gör man inte :) (en klar fördel är att man har ätit, diskat, städat och gjort sig klar till klockan 8) haha!

Postat av: Milliz

Publicerad 2010-03-06 09:35:17

Hihihi, d börjar arta sig! =) Du får gå å lägga dig lite tidigare på kvällarna nu syster! Kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela